suhdesoppa

Mistä unelmoitte?

Mitä tarkoittaa hyvä elämä? Kannattaako sitä tavoitella ja miten? Keskustelua elämästä, merkityksistä ja hyvinvoinnista.

Mistä unelmoitte?

ViestiKirjoittaja Pohdiskelija » 16.01.2007 13:10

Mistä unelmoitte? Ovatko jotkut unelmistanne käyneet toteen?
Vene on varmimmassa turvassa satamassa, mutta ei veneitä ole rakennettu sen vuoksi.
Pohdiskelija

ViestiKirjoittaja Anikos » 16.01.2007 17:34

Mä unelmoi helposta elämästä.
Eli sellaisesta kun lapset on vähän jo kasvaneet eikä roiku koko ajan lahkeissa, mulla ja ukolla on hyvät työt, niin että saadaan lainat maksettua pois (lottovoitto ei tekis pahaa... :) ) ja että mulla on työssäni vastuuta. Ei nyt ihan kamalan paljon mutta enemmänkin voisin ottaa kuin nyt vuoropäällikkönä saan.
Ja mä unelmoin siitä että mulla on viikossa enemmänkin omaa aikaa kuin vain puoltoista tuntia tai aamusta/illasta varastetut tunnit jotka oikeasti pitäisi käyttää nukkumiseen että taas jaksaa.
(hitto, mulla on ilmeisesti menkat taas lähestymässä kun näin tilitän... mun elämä on oikeesti ihanaa! :D )
Ei pitäisi silloin heitellä toisia kivillä, kun itse istuu lasikopissa.
Käyttäjän avatar
Anikos

ViestiKirjoittaja Siru » 16.01.2007 21:00

Mä unelmoin omasta talosta meren rannalla. Onnellisesta elämästä ja terveydestä.
Siru

ViestiKirjoittaja zanelo » 21.01.2007 23:59

Nyt unelmoin et avomies tulisi neljän viikon työreissulta kotiin..Joskus aiemmin unelmoin haastavasta työstä. Tällaisessa alotan ensi viikolla. Vastuuta ja haasteita tulee lisää. Haaveilen lapsesta. Vielä ei oo tärpä
nny :) Aika perinteisiä asioita tai arkisia. Niin ja sit mä haluaisin balettitansiijaks ja kirjailijaks :wink:
zanelo

ViestiKirjoittaja Ansu » 28.06.2007 11:35

Mun unelmiin kuuluu tällä hetkellä lapsen saaminen. Se on ehdoton ykkönen!
Ansu

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.10.2007 09:42

Unelmoin tasapainosta ja onnesta. Perheemme hajosi alkukesästä ja olen nyt kolmisin lasteni kanssa. Unelmoin siis että saamme kaikki 3 yhdessä elämämme tasapainoon, niin että voimme kaikki sanoa olevamme onnellisia. Unelmoin siitä että ymmärrän, että elämäni on hyvää näin. Unelmoin hyvästä itsetunnosta, itselleni ja lapsilleni. Tiedän että se tuleekin, aja kanssa. Unelmoin paremmasta maailmasta, jossa itsekkyyttä ei olisi kuten tänä päivänä. Unelmoin onnesta.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 05.11.2007 01:44

Haluaisin juosta pitkästi ja paljon ja jaksaisin myös juosta takaisin, eli unelmoin hyvästä kunnosta ja olen alkanut työn sitä kohti.

Unelmoin paremmaksi kääntyvästä avioliitosta ja vähemmän materialistisesta elämästä.
Vieras

Re: Mistä unelmoitte?

ViestiKirjoittaja nopower » 17.02.2010 12:37

Unelmoin onnellisuudesta. Luulin että 1,5 vuotta sitten löysin vihdoin sen oikean, mutta tämä aika on ollut elämäni raskainta aikaa. Nyt en uskalla/pysty/kykene jättämään tätä kaikkea taakseni ja aloittamaan miljoonannen kerran alusta. Tiedän että jos pystyisin tästä onnettomasta suhteesta irtoamaan, voisin vielä jonain päivänä olla onnellinen. Täydellinen mies, luulin, mutta onnellisuutta ei ole enää. Ulkoapäin suhde näyttää varmasti täydelliseltä myös, mutta ei, se on pelkkää valhetta. Silti, kaikesta huolimatta rakastan häntä, miten siis päästää hänet menemään.

Unelmoin perheestä, tasapainoisesta arjesta, pysyvyydestä, luottamuksesta ja siis ennen kaikkea onnellisuudesta. Haluaisin että vielä jonain päivänä voisin olla yhtä onnellinen mitä menneisyydessäni kykenin olemaan. Niitä aikoja ikävöinkin päivittäin.
nopower

ViestiKirjoittaja sly » 17.03.2010 12:02

Tällä hetkellä unelmoin työpaikasta ja ammattiin valmistumisesta. Unelmoin myös tasapainoisemmasta olosta ja hyvästä miehestä, joka ei satuttaisi minua. Olen myös odotellut kesää kuin kuuta nousevaa! Roadtrip ja Islantiin matkustaminen ovat myös ehdottomia... Kuten myös kahden marsunpoikasen hankkiminen. :)
"Let's dance in style, lets dance for a while.
Heaven can wait, we're only watching the skies.
Hoping for the best but expecting the worst.
Are you going to drop the bomb or not?"

Youth Group - Forever Young
sly

ViestiKirjoittaja tassuli » 07.04.2010 09:38

Hei, minä unelmoin hyvästä terveydestä,tasapainoisesta elämästä ,lapsista tietenkin,ja ennenkaikkea että löytäisin ihanan uuden miehen jonka kanssa voisi elää loppuelämän yhdessä ja harrasttaa ja mennä.Toisen ihmisen jolle voisi uskoutua ja puhua omista asioistaan.Pitkää ikää ja terveyttä. :P
terveisin tassuli
tassuli

Paluu Elämä ja hyvinvointi